Hej igen!

Gahh! En hel helg utan bloggen!! Det är i och för sej bara några dagar men det känns som en hel evighet, för somliga är kanske bloggen en "blogg", men i mitt fall är det en ypperlig chans att få kunna uttrycka sej på ett sätt som ger andra en ärlig chans till att tycka till om mina egna åsikter.

ANYWAY.

Anledningen till att jag inte kunnat blogga i helgen är för att jag har följt med J hem till honom!!! Jappjapp, här ser ni tjejjen som vågar, höhö!
Han tog mej med på en fisketur, han satt och förklarade länge och noga detaljerat hur fisket går till. Jag skulle inte bli ledsen eller bli på dåligt humör när han fick upp sina fiskar, han visade hur jag skulle göra om jag mot förmodan skulle få upp en fisk före honom (vilket var fysiskt omöjligt, för han har fiskat här i flera år).
När vi efter två timmar bara hade fått en enda fisk, uppfiskad av MOI! Så ville J åka hem. Soetungen =]

Detta blir ett tråkinlägg.
Jag ska kika runt på andras bloggar nu, och se vad jag har missat!

Lägger ut bild på min firre, jämför storleken på den med min hand och flötet, höhö!

Kommentarer
Postat av: Cat

Håller med, det känns som en evighet om man är utan bloggen en eller ett par dagar. =(



Oh va duktig du var som fick upp en firre!! =D Bra jobbat tjejen!! =)



Sv: Jaa verkligen! Finns nog inget som gör mig så glad som musiken.. =)



Japp.. jag har skolios, alltså sne ryggrad. Och nu har jag börjat få väldiga problem med ryggen. Så skall först träffa en sjukgymnast o sen hoppas på att få remiss till ortopedkliniken i Linköping! =)

2009-04-28 @ 13:09:16
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: M i c k a

går går det ju, men inte lika säkert längre (: men eftersom jag samlar så köper jag ju en hel del. gärna oldies ;D

2009-04-28 @ 13:16:24
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Elina

Fin fisk hörredu och tack så hemskt mycket, blir så glad!!

Du verkar ascool bruden;)

2009-04-28 @ 13:17:07
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Camilla

Stor firre ju :) Inga inlägg är tråkiga. Det finns en mening med alla. Iaf på din blogg :) Man läser ju den av en anledning. Tack snälla du.

Ja nu är det dags pinglan. Köp m&m. den gula påsen är min favorit :) med nötter och choklad.

2009-04-28 @ 13:55:50
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja det finns mkt snyggt där... =0)



Tänk bara om jag hade råd att köpa något! =0/

2009-04-28 @ 14:15:03
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0