Im sorry..

Förlåt världens bästa J för allt som jag gjorde mot dej imorse..
Förlåt att jag vaknade med ett av världens värsta morgonhumör.
Förlåt för att jag anklagade dej för saker som jag kunde ha sagt på ett annat sätt, vid en annan tidpungt. Det var inte meningen att rikta min ilska mot dej bara för att jag hade mensvärk och en träningsvärk som inte är av denna jord!

Att jag bet mej i tungan vid frukosten gjorde inte saken bättre heller.

Men.
Du behövde inte säga sånna elaka saker till mej, heller.
Saknar dej, babe!! Du äär ju faktiskt mitt liv, den enda jag vill leva och andas för!

Tungan värker fortfarande föresten..

Kommentarer
Postat av: Jocke

Man ska hålla sams märy :)

2009-05-01 @ 12:18:18
Postat av: Camilla

Aj aj, hoppas tungan mår bättre i dag. Känner igen de där dagarna, frustrationen stiger och det går ut över den som är närmast. Men det är också de som är charmen med allting. Ni lär er från varandra, ni bråkar, ni älskar, ni tjafsar, ni pussas. Det är ett förhållande. Ändra aldrig på det! Dock ska den positiva vardagen överväga :) Men det vet du redan.



Tack sweetheart. Jag är så nöjd så.

2009-05-01 @ 16:34:57
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Linda - My world, my style

Hej! vad tycker du om kvinnans plats i samhället? läs min blogg och skriv gärna om vad du har för åsikter, skillnader mellan män och kvinnor.



KRAMAR

2009-05-01 @ 16:44:57
URL: http://niilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0