Förlåt..



..alla för att jag inte svarat i telefon eller hört av mej igår eller idag..=(
Men de här dagarna har vart sjukt jobbiga, mina hormoner har verkligen skutit i hjöden och luggit på ytan och kokat.. Varenda felsteg har fått mina tårar att rinna och flera gånger under gårdagen låste jag in mej i sovrummet och verkligen stortjöt!
Om något hade hänt? Ne, inget av värde och absolut inget att gråta över. Jag var ute och jobbade när tårarna började rinna och de kunde inte sluta heller.
Jag har vart extra känslig för allt.

När jag tappade en hel grankvist kom tårarna, när jag inte var hungrig när de andra ville äta ville jag grina.. Så var gårdagen.. Keampegrräjt!! Idag har det vart bättre, som tur är.
För mej som aldrig brukar visa känslor med tårar så var detta galet jobbigt, jag vill inte visa mina tårar för någon. Jävla hormoner!!! ALdrig mer lingonvecka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0