Good morgen!

En segstartad, for real!! Jag vaknade första gången halv 7, fick då ett sms av jobbet som jag somnade ifrån ganska snabbt, haha;)
Andra gången vaknade jag av att J nafsade mej i örat, älskart! Men efter en stund så somnade jag om, för att sedan vakna lite efter 10 eller nått, av att jag får ett sms av Jess. Härliga morgon!! =D

Just nu sitter jag och fundererar över mitt lilla träd, och på ett skämt som B (Jerrys pappa) drog vid frukosten. Jag höll på att kissa på mej så kul det var, haha!=P Det roliga var ju att J inte fattade också, JESUS! ASG!
Jäjä, sitter nu ensam hemma och det är sådär lugnt och skönt ni vet? Jag ska snart ut och fortsätta barka mitt träd, jag tycker det är kul och jag tror att både J och B är mer nyfikna över slutresultatet än vad jag är hihi!=P

Jag i mina heta jobb -bralls! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0