Goothen morgon :)

Sitter här, oohh tidiga morgon!!!!
Babe har redan käkat frukost och dratt till skolan, han e hurtig han, haha :)
Jag ska samla krafter för att gå ut och dra granris och fortsätta rensa på tomten med pappa Björn, sedan kommer väl J hem någon gång runt klockan 2, och då ska vi dra till stan och laga min bil, keampegrrääjt!!=D

Igår kväll lagade jag en björnbärspaj, B hade plockat en liter bär på morgonen som jag fick order att göra nått gott utav, haha =D Den blev ganska bra, vi skulle haft marsansås bara, men det hade vi inte så det fick gå bra ändå, höhö!
Till helgen så ska jag och J på kalas till min mormor som fyller år, hurray!!
Träffa släkten och se hur dom ser ut nu för tiden;) J har ju vart med på mina släktkalas förut, och han tyckte det var kul så det var inga svårigheter att få med han på ännu ett, haha!=P

För några dagar sedan när jag och J skulle ut med den lille sillbåten (awh) så hade vi köpt med oss Mumsmums att smaska på i båten, men som alltid när jag och babe donar för mycket så ah.. Plötsligt händer de! Haha!

Haha så jävla underbart!! <3'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0