Kattgården.

Nu börjar jag bli trött och seeeg.. Fast Jess håller mej vaken på msn, haha fan vad jag skrattar!=P Helt sjuk är hon! ..Fast på ett bra sätt.♥
Pappsen ringde mej förut när jag och J vart och handlade lite mat, han frågade hur stor jag hade tänkt att kattgården skulle vara. Jag förklarade hur många meter jag hade planerat och han säger efteråt att han har brädor och sånt hemma hos honom, och om jag ville ha så var det bara att ta! WOOW! JA TACK!=D
Jag ska kolla på virket på lördag och se om det funkar, men det för det säkert.

Jag håller på att leta runt efter vart jag billiugast kan köpa mingnät, googlar som aldrig förr=P

Kommentarer
Postat av: jess

Åh tack!! :D haha

2009-08-26 @ 22:44:33
URL: http://jezzpezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0