Naight!

Ush och blää! Det här med sömnproblem börjar faktiskt bli ganska jobbigt för mej =( Visserligen ligger jag bara vaken då jag ska sova ensam, men trots det så m å s t e jag sova för att orka jobba dagen efter. Det är inte kul att somna timmen före klockan ringer..

Anyway.. Kanske somnar så snart jag tröttat ut skallen på mej, då jag har fått dela med mej av mina tankar.
jag har funderat ut det perfekta boendet för mej, J och min vackra Julle. Mina planer är att fortast möjligt se till att jag får bo med Julle igen.
Som sagt, jag har värsta idén, men det återstår att se om den slår in.. Allt jag vet är att jag saknar min bebis så galet mycket =(

Jag har klippt mej lite ikväll oxå, klippt upp det tunga jävla håret, haha!=P för tungt är det verkligen! ..Och ska förhoppningsvis färga i utväxten imorrn me. har inte råd att gå till frisören, men hoppas att jag hittar någon bra färg som jag kan leka med i håret själv! ;)

Kommentarer
Postat av: jess

Jo me åk meed ;)

vi ska försöka åka hela gänget :)

jag planerar stor vinst på alla choklad hjul!! :D

2009-08-14 @ 13:34:31
URL: http://jezzpezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0