Nytt! :)

Jahopp.. Sitter här en tisdag förmiddag, egentligen är jag ganska pigg och ser fram emot vad dagen har hatt erbjuda. :)
Är dock lite småtrött, då jag bara vart vaken en dryg timme, haha!;)
Tänkte tala om gårdagen, jag var ju och shoppade lite grann och fick mej, inte så mycket dock, en foundation ifrån Cailyn, hårinpackning ifrån Goldwell och en créme till håret som skyddar mot värme.
Jag var ju egentligen mest sugen på att hitta något att ha på mej, men hittade inte så mycket.
Fick mej ju annat :)

Fick jättebra tips av tjejen som jobbade på MUS, fick med mej en hel del små prover i små söta tuber!:)
Dagcréme, nattcréme, allrengöring och en ansiktsmask, allt ifrån märket REN.
Jag var ju tvungen att testa ansiktsmasken redan igår, och allt jag kan säga är WOOW!!
Är sån skillnad!!!
Jag kan inte köpa någon créme denna månaden då jag ska ha pengarna till annat, men nästa månad, då ere jag som shoppar ansiktsprodukter!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0