Paj :)

Det här blir ett snabbis -inlägg, har en blåbärspaj i ugnen som är klar om 5, nej 4 minuter!
Idag har jag jobbat som en gnu :) Jag, J och pappa Björn har kört traktor, huggit ner träd och eldat en majbrasa, haha:)
Och  B sågade ner ett träd till mej som jag ikväll har kvistat. Det ska bli ett klätterträd åt Julle som han ska ha i sin kattgård när den är klar :)
Kommer bli kanon!=D

J sitter med sin matematik nu, hans skolstart närmar sej ju. Jag är väl mer hispig och nervös inför den skolstarten än vad han är. Ändå är det inte ens jag som ska läsa till ingenjör, haha!=P
Jag kikade snabbt igenom hans mattepapper, jag höll på att svimma med en gång. Jag såg bara en massa konstiga gröna gubbar hoppa omkring på papperet, alla siffror och bokstäver hade förvandlats!!=O

Nu är det dags att ta ut pajen!!!=O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0