Tidig moooorgon!!

Haha God mooooorgooooon!!=O Hahah, NÅN som förstod detta?;) Gammalt skämt dock.. Hihi!
Anyway.. Klockan är 12 och idag var det en  tidig morgon för mej. Gick upp redan klockan 5 för att åka till Lysekil och hämta upp våra kräftkorgar som jag och J slängt i igår kväll.
Jag tyckte att detta var mega spännande!!! Aldrig vart med om det här förut, så jag var spänd =]
Det är också sååå roligt att åka båt i stora vågor, vilket det var imorse, och man kuuunde inte låta bli att le ibland mest bara för havets skull :)

Vi hade slängt i 4 korgar, 3 var J´s och en var min. Först drog vi upp J´s; Den första hade en liiten krabba, JAG HAAATAR KRABBOR!! Den andra korgen hade även den en krabba, en stor, JAG HAATAR KRABBOR!! Den tredje korgen hade två krabbor, JAG HAAATAR KRABBOR!!!!
Mohaha Ingen fiskelycka för J inte, höhö!
Nu nu nu var det dags för min korg!!=D=D
Jag drog, och drog, och drog!!! Det här var ju spännande!!!
Min var tung också, antagligen tyngre än de J dragit upp ur vattnet.
Men när jag äntligen fick upp min bur så var det fullt av krabbor, de KRYLLADE runt där inne som om de ägde MIN kräftbur!! De var nästan 10 stycken tror ja!!
JAG HAATAR KRABBOR!!!!!

Ingen kräftfångst, men roligt hade jag :)
När vi kom hem så dushade jag, sedan sängen vilken jag hade saknat lite ;)
Nu tittar babe så där irriterat på mej, han vill att jag ska hjälpa honom med att köra traktor.
Seeya!!!

Sån här ville vi ha!
'
Men vi fick massa sånna här!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0