update.

Jag har å n g e s t !!!!
Jag vill verkligen inte att mitt sommarjobb ska ta slut =(
Jag trivs så jävla bra där, att jobba som personlig assistent och att få vara en hjälpande hand är som perfekt för mej! Jag älskar att få känna mej behövd, att jag gör en insats som verkligen betyder något.
Och att få hjälpa en så underbar person som jag jobbat hos i sommar, är bara en bonus! =)
Att veta att det man jobbar med ger så mycket åt de behövande, att deras leende för jobbet är lön nog.  Ah, det är en så galet skön känsla att jag kan inte beskriva den, man måste uppleva den!

I alla fall, så har jag två dagar kvar på sommarjobbet. Men hoppas innerligt att jag får fortsätta att vara timanställd, precis som i våras.
Jag kan inte tänka mej ett bättre jobb.

Just nu sitter jag och myser med bästa bästa Julle i knät. Min myspojke är han och jag saknar honom till döds när jag inte är med honom =(
Det är inte lätt att vara skild ifrån något, eller någon, som man älskar. det ska ni veta :(

Egentligen var det inte alls detta som jag egentligen ville blogga om. det bara blev så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0