Update.

Måste säga; Herrejävlar va bra Ice Age 3 är!!!=D Jag och babe hade planerat en tur till Filmstaden i Göteborg för att se filmen i 3D. Coolt!!=P
Det blev dock en ganska sen kväll, men innan hemgången så åkte vi till Trollhättan för att se om det var race. En massa bilar var det, men race? Nope.
Det var ju U2 som spelade på Ullevi igår, vi gick inte in men gash vad folk det var! Makalöst :)

Jag har även fått chansen att springa Lidingöloppet i September då farbror inte kan springa då han bröte benet. Ska jag? Ska jag inte?? Gahh!! Måste tänka över detta asså..

Fredagens illamående har även försvunnit, som tur är! Mådde inte alls bra, men är bättre nu. Så nu kan jag jobba igen, har saknat jobbet som fan..=(

Vi på bion med heta 3D -brillor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0