Morgonstund har guld i mun!

Just nu är det höög mysfaktor.. Mmmm!!!!
Regnet slår lite lätt emot rutan, och det är inte heeelt ljust ute ännu, det är lite svagt ljus. Pappa B har på teven ute i vardagsrummet, J sitter i köket och äter frukost och pluggar (PLUGGHÄÄÄÄST!!) och Marielle ska åka till skolan nu, vilket ögonblick som helst.
Jag sitter i sängen med tcäket uppdraget till näsan och bara njuuter av stunden, jag behöver inte gå upp på länge än. Babe var precis inne och pussade på mej, KÄRLEK!!
Ahh.. Jag bara njuter av den här morgonen. Allt är såå jvla perfekt!
Sen ska jag va med Jess också, den här dagen kan helt enkelt inte bli bättre :)

Tänkte passa på att slänga ut lite bilder ifrån igår.
Jag drack en hel del igår, viktigt!


Byttade det andra hullagret på min bil igår me, så nu är jag snart ute på banan igen :)


Snygg, sexig, men IKKE singel! ;)


Ah, här är mitt frääsha gammla hjullager, haha!=P
Kan ni förstå att det inte var så bra att köra med, kanske?;)


Btw.. Köpte ny wunderbaum häromdan, och denna gången -hör och häpna- köpte jag inte Victory Lane!!
Utan en som skulle dofta "ny bil", som jag faktiskt var ganska tveksam till, nybilsdoft? Öhhehhnjae.../=
Den doftar visserligen inte ny bil kanske, men DAMN vad gott den luktar!!
..Oh yes baby, Määry har fått sej en ny favorit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0