Katt träd :)

Världens kortaste dag, får man kalla en så keampegräjt dag som denna, för det? Det gör iaf jag :)
Vaknade ganska tidigt, ut och började att barka mitt träd som jag håller på att göra iordning till Julle. Det kommer bli kanonbra, tror ja!
Det är ganska tjockt med bark, men sakta men säkert så har jag snart fått bort all bark.

Jag och J åkte bort till Peter och Roger och hjälpte dom måla lite grann på huset som J och P hade missat, klantarna;)
Det var riktigt kul och som alltid är det härligt att få skratta med vänner:)

Ikväll var vi ute och provåkte en av J´s pappas nya båtar, haha=P Det var en megagullig liten båt, älskar den!!
Så vi var ute och gjorde Lysekils vatten osäkert, får bli att dra dit imorrn eller nått igen, ääälskar att åka båååt=P
Tuut tuut!

Nu ska det sovas, jag är megatrött!!! Men lägger ut lite bilder av mitt framtida träd åt Jullebulle:)
Här har jag fått lite granna gjort, visst ser det fint ut med alla grenarna? :)


Jag e a dooktiii! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0