091203

Tja folks!
Det är fortfarande så himla fint ute, frosten ni vet? Detta är tredje dagen i rad som frosten klamrar sej fast på marken. Jag gillart! Wiggo blir inte heller lika lätt lerig, bra huh?;)
Igår kollade jag och babe på Santa Buddies (jag älskar dom filmerna, men Snow Buddies var bättre), och gaaad vad jag ser fram emot när snön kommer asså!;P
Anyway.. Idag blir det lugnt, ska börja shejpa W att lyfta varsitt bakben. Inte lätt för en hund som knappt har någon bakdelskontroll alls!;) Han tror väl att kroppen tar slut strax bakom nacken därför att vi aldrig tränar där han behöver tänka på sina bakben. Dom bara hängr med.
Får bli något att tänka på (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0