091204 eftermiddag

Tja alla monsterdiggare!
Fräädag there is!! Och vad det rör mej?! Inte ett piss!! Jag ska sitta här och inte röra mej  ur fläcken, bara sitta här och låta omvärlden glömma bort att jag finns. Att det sitter en liten Marie med hull i Bokenäs. Glömma bort skiten, jag ska låta dem glömma ljuden av mina andetag, viskningarna och de ljudlösa rörelserna. Bort med minnen. Bort med allt!
Neeeej, inte riktigt så.. Men nästan!;)

Åkte in till Uddevalla idag med min Wiggo, han skulle till vetrinären med sitt utslag vid ögat. Det visade sej att min söta underbara älskade hade svamp! Wiggo är nya Svampbob!
Så fick medicin emot svampen, och ska på återbesök om 2 veckor. Så nu är det bara att följa recepten och hålla tummarna!
Det gör alldeles ont i mej när min W inte mår bra, det slits inom mej och jag vill ju bara att han ska ha det det bra. Han ska inte behöva få salvor i ögonen, eller ta örondroppar som svider. Han ska inte ens behöva veta att den sorten av känsla, smärta, finns. Han ska leva, älska varje minut och se fram emot varje sekund. Utan att ens ha i baktanke att han vet hur onödig smärta känns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0