091209

Tjaaa...!!
Kan inte sova!!!! Ibland bara det är så. Som nu, inatt! Har läst ut tidningen jag köpte idag, men inte det minsta trött blev jag. Har sett Over the Hedge, men all energi var kvar i kroppen min =/
Så blogga är väl en given nattmedecin?(=
hantelpress
Gymmet gick fucking grräjt idag! Länge sedan det kändes så bra, haha!(= Började med bröstövningar som nummer 1, värmde upp med 5kilos, och toppade faktiskt med 10kilos hantlarna!! Förra gången orkade jag bara lyfta dem tre gånger själv, denna gången heela setet; 10 ggr!!!!! Yeh!!
Testade även på 12,5 kilosarna, men orkade bara en själv där så ah, får se när jag orkar dom, spännande!
Tränar bröst såsom på bilden till höger, fast jag är 17 inte naken!!=O

Sedan visade J mej en ny övning, dips. Hela kroppen känndes konstig när jag var klar med den. Blev iskall och mådde dåligt, så ah ett rejält pass;) Avslutade med 20 minuters intervall på crosstrainern, kul(=

Jag tror faktiskt att styrketräning var något för mej, trots allt. När jag har J som sporrar mej så att jag lyfter tyngre, bättre och på så sätt presterar myycket mer, så får jag ju även resultat. Som nu ikväll när J utbrister att jag fått smidigare armar med tydligare konturer och hårdare bröstmuskler! Sånt får mej ju bara att vilja förtsätta, mer mermer!!!!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0