091211



Så här mysigt har jag det så här på morgonkvisten(= Sitter med en mugg kaffe, har precis käkat frukost och ska snart packa badkläder inför badrehabiliteringen idag. Det är alltid något man glömmer packa ner inför badet; Rena sockar att ta på efter badet, badlakan (en gång fick jag med endast en liten handduk, sån man tvättar händerna med. Dom andra hade ju roligt åt detta men;) så det gäller att packa med omsorg!;)

Idag ska jag även vara stolt över mej själv, ställde mej på vågen igår första gången på en månad. Eftersom jag började med P-piller igen så har hela jag svullnat upp och på så sätt har jag inte vågat stå öga mot öga med vågen.
Men igår kväll tog jag modet och.. Såg att jag hade gått ner 2 kg på en månad, yeh! Ska jag våga avslöja vikten på bloggen? Väger nu 59kg, och så länge det inte är muskler som gör att jag går upp, så vill jag gärna hålla mej på dessa siffrorna. Känns bara så himla bra att tack vare lite träning och (någotsånäär) regelbundna måltider så mår man så mycket bättre, psykiskt!(=

Kommentarer
Postat av: sanna

Godmorgon=)

2009-12-11 @ 08:09:32
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Karin

haha vet inte riktigt dåligt

2009-12-11 @ 09:25:24
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0