Inför nyår

Nytt år, 2010 imorgon. Känns helt overkligt! 2009 då? Ett år med så mycket glädje som möjligt, men också många blöta kinder och total förvirring. Man har alltid höga förväntningar på ett nytt år, som ofta efter några månader fortsätter precis som det förra.  Ett nytt år innebär nya möjligheter, en ny start. Förra årets nyårslöfte var att jag skulle börja ett nytt, bättre och annorlunda  liv. Gå vidare.
Visserligen har mycket i det löftet slagit in, också på flera sätt slagit in så mycket hårdare än vad jag förväntat mej. Och hoppats på. Var försiktig med det du önskar..

Detta året vill jag inte ska innebära någon förändring i mitt liv. Jag trivs i min lilla bubbla, ibland är jag ledsen, ibland arg men oftast är jag glad och trivs. Utan motgångar kan man inte glädjas åt det positiva, right?
Jag vet i alla fall att jag vill få ut så mycket jag kan ur 2010. Jag ska klämma och suga ur all saft, 2010 ska bli mitt år!

Ikväll firas detta hos min kusin, kommer bli keamptegrräjt! Så vill jag önska er andra som jag inte är hos ikväll, en pangbra kväll och gått nytt år!!!(=

P1000717-1.jpg picture by skosulan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0