Helgen.

Jaaag har färgat håret!!! YEAH!
Kan ni ana hur sköönt det var att bli av med min meterlånga utväxt? Kan ni gissa er till hur jävla skönt det var att se hur sitt hår blev normalt igen?! Värt miljoner!
Jag skulle dock behövt lite silverschampoo, men som jag sagt tidigare; Jag måste spara, spara pengar till viktigare saker=(
För mej är silverschampoo viktigt!!

Jag fick underkläder av soetnosen i förrgår<3 Ett par nya Frank Dandy -pants, sååå heta! Mest för att jag fick dom av honom då såklart, annars hade det ju bara vart vanliga tråkiga hotpants ;) Tack, babe!!!<3<3

Igår var det ju Fallens Dagar i Trollhättan. Jag, Jerry, Jess och Peter drog dit, och det var sååå himla mysigt!!! Tänk att ha världens utsikt över fallen (för det hade vi verkligen, såå underbart!!) och babe står bakom mej och håller om mej, jag ryser till lite när han luktar i mitt hår för det känns så skönt! När de släppte fallen och allt vatten bara forsade så viskade han i mitt öra att han älskade mej.. Awhh!!!!!!!!!!!!!!!

Eftersom Jerrys sepedator dampar som vanligt, så får ni inga bilder just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0