Late.

Efter en abrupt(!) väckning idag klockan 8, så har väl dan flytit på bra.
Har mest gosat med Jerry innan jag skulle börja jobba. Försökte mej även på ett telefonsamtal med Jess, men mottagningen är inte den bästa, så det gick inte så bra=(

Jag sitter nu hemma i Hedekas, ska snart lägga mej för mina ögonlock är tuuuuuunga.....
Imorrn är det jobb igen, så även på lördag. Men jag glädjer mej, och ser fram emot de!=D

Som vanligt när jag sitter vid mamms dator så hittar jag en massa nostalgi -pics, awwesome!!!
Ehm.. N å g o n som känner igen den här bilden?? Och vad som hände den kvällen?;)
 

Kommentarer
Postat av: -MeMilly-

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Ska vi kanske följa varandea via bloglovin'?

Kram ♥

2009-07-10 @ 08:14:05
URL: http://memilly.se
Postat av: jess

va? va ere för bild?? :P

NÄR KOMMER DET FLERA SÅNA??:(

2009-07-11 @ 17:09:20
URL: http://jezzpezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0