Söndag

Sitter i Hedekas i soffan i vardagsrummet med datorn i knät och chillar, Jerry sitter bredvid mej, lutar sej på mej och läser Kalle Anka. Mogen som fan! ;)
Ja, denna veckan ska jag vara husvakt i Hedekas, mamms och papps är på semester så någon vettig och ansvarsfull person fick ju passa huset! ..Så MArkus är hemma också.

Den här söndagen är lite som en klämdag för mej. En ledig dag, sedan jobb igen. Men det är fint, och jag gillar att ha något vettigt att göra. Men i vilket fall som helst så är sånna här segsöndagar perfekta för mej ibland! =]
Ikväll ska vi fira med pizza, jag och Jerry. Fira över Jerry som.. Ah.. Hemligt;)

Igår kväll grillade vi. Markus och Jerry letade förtvivlat efter kol att slänga på grillen, men de hittade inget. Så de gjorde en fin brasa i grillen utav veden de hämtade från vedbon. Finfint!!

Jag är som sagt seg som faaan.. Slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0