Tänt vare häär!

Åter ikväll, igen, vart fisket nummer ett som prioritet på kvällen.
Jag, Jerry, Jess och Peter och liite Viktor stack och fiska!!!!=D
Fisket slutade med att jag och min trogne riddare Jessica dränkte ner oss och våra braller, fick ingen fisk, riskerade våra liv i en reskabel bergsklättring och drog till Maxi och köpte godis för att bänkra upp en filmkväll. Good, so far!!

Egentligen är jag för trött för att sitta uppe så här sent, men jag är waaaay för hög på choklad för att kunna sova!! (Jag har världens största godistarm, för er som inte visste höhö!!)
Som vanligt slänger jag ut lite bilder =]

Min storsta makrill jag fått på kroken!!!! Inte från ikväll dock;)


..Och en annan lunchbit,  höhö!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0