update.

Vad ska man säga?? Galet underbart jävla awesome att jag har börjat att jobba igen!!! =D Man kan ju inte annat än att bli överlycklig när man har världens bästa jobb!!! FOR REAL!!!

Anyway.. Jag har, när jag inte jobbat vill säga, vart galet trött det sista. Det beror på flytten till Bokenäs, hem till J, som tagit mycket på krafterna så här i sommarvärmen. Men så fucking crazy att jag ska flytta hem till den personen jag älskar så jääävla mycket!! Man kan knappt tro det, inte minst jag!!! haha!

I alla fall så ska jag jobba hela helgen, J ska jobba för Motocross VM och allt är frid och fröjd. Nästa vecka är jag endast ledig i 2 dagar, Lööööööv iT!!=D
Nu ska jag sova, väntar på babe som snart kommer och ska mysa ner sej hos mej. =]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0