Livet i bilder.

Yeah!!!!!!!!!!!!!! -Det är ungefär den känslan som jag har just nu. Fy fan vad jag är bra!! Lite egokickar behöver vi alla ha ibland, haha!=P
Anyway. Jag har vart på Small Lake Meet idag, trevligt värre! Var där med David och Jack. Varmt som i en ugn var det, men kul as usual!!=D
Jag orkar inte skriva så mycket, värmen, jobb och all jävla kärlek som bara finns, tar all musten ur mej, haha! Jag slänger ut lite bilder ifrån den närmaste tiden, så ni ser vad jag egentligen gör om dagarna!;)

Jag och babe slet hårt som faan med röda faran, som nu är klar!!=P


Jag var på Veteranbilsrallyt och spana in snygga tunnplåtade fordon =]


Tränat med världens bästa W <3


Jag sköt pilbåge för första gången, lånade Marielles båge.
Jerrys orkar jag inte ens spänna, haha!=P detta skjut var mitt tredje försök, är gaska nöjd;)


Suttit på babes berg om kvällarna och spanat ut över Lysekil. Solnedgångarna är så jääävla oslagbara!!!


Kommentarer
Postat av: don johan

fina bilder på W å din bil ;)

2009-07-27 @ 08:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0