Butterfliies!!!

Okey.
Alla. Håll tummarna för mej.
Det är nu det gäller.
Ska alla dessa timmar i garaget vara förgäves? IKKE!!
Visserligen kan jag kamma hem en tvåa eller fler, men blir det mer än så, så ska jag personligen strypa mej själv.
Eller någon annan, jag får se;)

Anyway. Efter besiktningen nu, så ska jag i alla fall höja volymen på min luftstereo i bilen, spela I want to break free med Queen, så högt att jag börjar grina!
Haha, i alla fall så lär jag sjunga så att alla andra börjar grina!

Skriver med Jess på msn, saknarej tjejjen!! Det bara ska va vi, det bara är så..! Du är kärlek för mej!!♥

Jaja, röda faran behöver i allafall en tvätt, en rejäl tvätt!!
Men det struntar jag i nu.
Nu är det besiktning om en timme.
Denna nervositeten är värre än uppkörningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0