Hello hey!

Det har vart en helt galet skön helg! =D Sol och en massa värme som bara äääälskar att skina på mej!!!!!!!!!!!! ..Bara jag väl kikar ut ur stugan vill säga.
Det värsta med sommaren är att man m å s t e vara ute. Man måste vara ute minst flera timmar om dagen för att sola och få färg. All denna hysteri över att man inte kan sitta inne en sådan här varm dag, när man kan ligga och steka på stranden, spela volleyboll eller nått sånt.

Då ska jag säga er en sak; Det är när det är varmt som det är SKÖNT att ibland sitta inne i soffan, kolla på film eller sitta vid datorn.
Visst, sommaren är ju bara här ett par månader om året och självklart ska man passa på att vara ute då. Men helt galet är det när folk stirrar på mej som om jag var tappad i cement när jag någon dag väljer att stanna inne och småpyssla istället för att vara ute.

Ska man vara ute varenda gång som det snöar?? För det gör det ju inte så ofta heller. Hahah!! Neeee, dålig liknelse, menvart lite tvungen, haha!=P
Jaja, jag älskar sommaren anyway=D

Badade i havet med babe förut, och nu hinner jag inte skriva mer för nu ska jag dricka mitt te med sommarsmak, hur fan de nu smakar!=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0