Måndag.

Ja, när lördagskvällen blev för mycket och man (antagligen) mådde som man förtjänade på söndagen, så flöt helgen på ganska bra.
Jag var ute hela dagen igår.
Bara njöt av solen.
Underbart!

Idag ska jag och J. hem till honom i Bokenäs, när det ska bli över 25grader så vill man inte vara kvar i stan;)
Jag har dock ett problem.
Mobiltelefonen som jag lånar av bror min var inte riktigt så bra som han sa.
Den vill inte starta =(11 Loreal

När den väl startar så stannar den och hakar upp sej, så jag inte kan göra något.
Totalt galet!
Jag hade behövt den nu alltså, att inte kunna ringa när man vill, eller att kompisar inte kan ringa gör mej galen!

Idag har jag egentligen inget kul att skriva, förutom att jag hoppas att ni får en toppendag! =D
Jag ska komma ihåg mitt solskydd, bränna mej vill jag inte!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: åh tack så mkt:) har köpt det på holmlunds i uppsala:)

2009-06-01 @ 14:14:19
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: vesna

Van Gils, tendenza.. älskar den :)

2009-06-02 @ 08:21:13
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0