My own damn problem.

När själen, hjärtat och huvudet värker av alla tankar och känslor som stormar, så tackar man Gudarna för att det finns vänner! I need you!!♥
För första gången på åratal så har jag känt riktig smärta. Ingen ytlig. Nej.
En tung smärta inombords. Jag svär till Gud att det känndes som att få en kniv i bröstet. (Jag har vart vaken hela natten och kännt om hjärtat sitter kvar.)
Inte är det någon som har dött, men känslan antar jag, är densamma.

Ingen person har någonsin sårat mej på detta viset.
Nej, jag överdriver inte ens! ..Och jag vill inte skriva vad som hänt, det är något som jag vill bearbeta själv.

Jag känner mej förödmjukad, krängt och otroligt vilsen. Vem är jag som viker undan? Jag kan bättre. Jag vill bättre. Och jag ska se till att visa att jag faktiskt, trots allt, förtjänar bättre!



Vid rispan ifrån din vrede ska jag sätta jord och så, i skuggan av din stolthet ska jag resa mej och gå.

Kommentarer
Postat av: redevolve

<3

2009-06-09 @ 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0