nattprat.. IGEN!!

Idag har det vart en sjuukt härlig dag! =D
Sommaren har kommit för att stanna, visst?
Jag vaknade ganska tidigt imorse, älsklingen var sjukt trött så jag lät honom sova ut ordentligt. Jag var way för rastlös för att ligga kvar så länge i sängen, men tassade in ett par gånger i sovrummet och pussade honom i smyg.

Klockan 2 skulle jag följa med Jessica och kolla på lägenhet. Jerry vaknade strax före och skulle till gymmet, så jag körde dit honom så att han slapp att gå.
Under tiden han träna så var jag och Jess på försäkringskassan, McDonalds, HemmaKväll och Arbetsförmedlingen. Vi fick till och med nästan parkeringsböterböter av en LappLisa, som inte alls borde heta LappLisa, utan LappLars, höhö!

Sedan drog vi alla tre till Bokenäs, hämtade upp Peter och fiskade hela kvällen lång. Underbart!! Jag och Jess tog säkert tusen bilder med hennes mobil, och jag hoppas att jag får dom skickade till mej senare i veckan.
Nu ska jag stänga av datorn, mysa under en filt med babe och bara njuuta av att ha honom intill mej!!

En halv Jess och en sooet Jerry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0