Kearlek!

Att det redan har gått 4 månader.
4 månader med dej babe!!!
Jag mår alltid så bra när jag är med dej, no matter what!!

Vi har gjort såå mycket på bara 4 månader.
Våra nattutflykter med bilen som slutar i totalt kaos, oftast när du blir såpass rädd när jag kör att du vill byta förare, haha!! Pinsamma, men roliga, händelser hos din mamma, höhö!;)
När du visade mej ditt favvoställe, dit du går när allt känns för jävligt och hopplöst.
Våra många timmar i garaget, och när du lärde mej svetsa.
Våra onödiga och totalt bortkastade bråk.
Vi har gått på vandring och nästan gått vilse, där ristade vi in våra namn för evigt!
När vi myser ihop på bion, awh!
När vi grillar om kvällarna.

Våran sköna tripp till Elmia, både du och jag var i helt extas!
Du tog detta årets första dopp med mej och Wiggo, haha!!=P
Jag har lärt dej att även Elvis gjorde bra musik!;)
Alla morgonar jag har vaknat med dej och tänkt att jag är världens lyckligaste!!
När vi joggar ihop och du knappt har fått upp flåset när jag ligger död på marken..


Jag fick min första plattfisk när vi fiskade i våras, du fick inget mohaha!!!=P

När du, jag och Julle the cat var ute på promenader tidigt i våras, eller när vi tre tar en fika nere på stan.

Du och jag har även kokat kräftor ihop, lite scary men jag var nog bäst. Senare den kvällen satt vi och drack vin, käkade vitlöksbröd, kräftor och hade stormmysigt!!

Vi har gått säkert tuuusen promenader tillsammans!! Då pratar vi om allt möjligt, allt verkligen!=D
När jag hängde med dej, Jessica och Peter till Göteborg då ni skulle sminkas, sött!;)
Jag har förklarat min hundträning för dej och du vill verkligen lära!!
Vi var på ett Ghetto -Tempo i Göteborg där de knappt sålde dricka för affären blev rånad hela tiden, haha!!
Det var på samma dag som vi köpte en bilruta; Svart och enkelt!

Öhh.. Jag kan hålla på i evigheter... Bäst jag stoppar här!

Allt detta och myyyycket mera har vi hunnit göra på bara 4 månader, Jerry!
Snart ett halvår, och jag äälskar dej mer och mer hela tiden!
SÅå mycket kärlek till dej, bästa!!!

Hinner inte lägga in nån mer bild, för jag ska pussa sönder personen som ligger i min säng!!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0