Bain de Terre.

Jag och Jessica vart ju och kollade lite i affärer idag.
Och vet ni vad som sker?!?!

Jessica köper en liten flaska med vårdande behandling till torra och irriterande hårbotten.
Och när vi kommer ut ifrån Bellbox så lägger skitungen flaskan i min väska och säger att jag får den!!!!!!!
Hon är det bästa som finns och genomsnäll som gör sånna saker, awh..!<3

Jag får jättelätt hårbotten -eksem, så det ska bli kul att testa produkten till kvällen eller imorgon.
Man ska massera in gelén i hårbotten och massera i 3-5 minuter, sedan skälja ur.
Får helt enkelt se hur resultatet blir =]

Bain de Terre, Peppermint patty heter gelén.

En liten tjuvkik på mina boobs får ni också, höhö!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

jaah neeej fan:)

2009-05-05 @ 22:04:26
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0