JustLikeMarie


* MItt hela namn är Lena Marie Pettersson.

* Jag har fobi för blöta, enstaka, hårstrån. (Rensa avlopp får mej att kräkas)

* Jag har alltid haft svårt i matte.

* Jag flyttade hemifrån när jag var 17.

* Jag kan inte sova när det är fullmåne.

* Jag har en lillebror.

* Jag är barnsligt glad i pannkakor.

* Har kallat mej för "Hedeknasan" på nätet i snart 9 år.

* Jag har komplex över mina bröst och fötter.

* Jag har blivit stannad av polisen flera gånger när jag vart i "moppeåldern" för vårdslös körning.

* Jag har ridit sedan jag var 4 år.

* Jag älskar bebisar!

* Min favvofärg är röd.

* Jag har världens mest korta stubin när det gäller tålamod.

* Jag stukade handleden när jag var fotbolls -målvakt.

* Jag har haft brunt och svart hår, med slingor i regnbågens alla färger.

* Ibland mår jag dåligt över mitt utseende.

* Jag älskar att gå på längre vandringar.

* Jag vill bli friskvårdsterapeut för hundar.

* Min absoluta drömbil är en Mustang GT.

* Min första riktiga fylla var när jag var 14 år.

* Jag älskar att åka nattbuss.

* Jag är mer praktiskt lagd, än teoretiskt.

* När jag gick i mellanstadiet bestämde jag mej för att bli vegetarian. Saknade dock köttbullarna;)

* Jag har brutit näsbenet på idrotten.

* Jag har en pojkvän.

* Jag är en riktig "kaffekärring".

* Jag blev av med oskulden way för tidigt.

* Jag kan sitta framför datorn 24/7. (Been there, done that.)

* Min idol är batman.

* Jag kan läsa böcker i timtal.

* Jag skolkade mej genom tvåan på gymnasiet.

* Mamma ville att jag skulle gå till psykolog när jag mådde som sämst över att min storebror gick bort.

* Jag älskar att skriva noveller.

* Jag är rädd för att kika under sängen.

* Jag älskar musik.

*Jag avskyr att ta emot hjälp och vill klara av saker på egen hand.

* Jag älskar Coca Cola Zero.

* Jag har en tattoo.

* Jag är förbannat kär och har aldrig vart så här lycklig!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Läckerbit! :)

2009-05-07 @ 23:02:22
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Camilla

& det där med matematik. Buhu ... samma sak här.

2009-05-07 @ 23:03:09
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0