Natten dåra!

Sådääära!
Kom precis hem, jag och babe, ifrån garaget.
Har lekt lite med J´s bil igen, och det är faktiskt riktigt spännande!! Jag längtar som bara den efter slutresultatet, kanske mer än Jerry?! Haha, njae.. Knappast!;)

Vi har vart i garaget ifrån kl 11, tills nu. Vi tyckte att vi hade förtjänat en "garage -natt".
Efter att ha slitit hund så känner man sej ganska duktig!;)
Jag har givetvis närmat mej det mesta som Jerry varnade mej för som antingen kliar, svider eller rivs på kroppen.
Fiber och plast.. Bara så ni vet, det svider som fan och ger utslag!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu har jag dushat, druckit vatten med björnbär -smak och pussat mer på J, så jag antar att det är dags för sängen.
Jag ska jobba imorgon natt, så imorrn tänker jag sova ut. Länge!
En bild på min vackra Julle!

Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0