Gothen Morgon!=D

Eftersom inget känns okey den här förmiddagen, så är musik det enda som får mej på bra humör! Ni kan få lite musik ni med, musik är kärlek! =D

Chemical Vocation - Pencils and papers.

 

Mitt silverschampoo är slut!!
Det är silverschampoot ifrån Joico som jag lever för! ..Och nu är det slut..=( Jag har inte råd att köpa nytt på ett bra tag, it sucks!!

Julle har lyckats slunga ut högar av kattsand trots att hans katt -toalett har väggar, tak och en svängdörr..
Jag vill ha en mössa, en sommarmössa, att ha när det blåser, men hittar ingen som jag vill ha!  =(
Ja, hoppas ni förstår min tragiska morgon, nära döden är det!


Kommentarer
Postat av: anna

Haha, tydligen :) Nämen tack :D Glad jag blir!

2009-05-28 @ 13:48:09
URL: http://nets.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: hihi tack men inte lika snygg som du:)



jaha okej tack då vet jag heehe:P



gillar din blogg:)

2009-05-28 @ 14:42:38
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0