091115

Tja folks!
Sitter med en massa mat i magen, fortfarande lite halvt frusen och ska väl snart hoppa in i dushen. Har vart ute heeela dagen och klyvit ved med J och M. (ja, så roar vi bönder oss när vi inte har nått att göra;) ) Man blir så trött och seg efter att ha andats in så mycket fräsh luft, men gott är det =]
Igår firade jag och J hela 9 månader tillsammans! Helt galet! Fullständigt.. Fullständigt makalöst vad tiden går =] Det känns som igår när han skulle sova hemma hos mej för första gången, haha! Tänk vad nervös och hm.. ja.. Skiträdd man hade varit över någonting som nu är såå naturligt! Om jag inte sover bredvid J så kan jag helt enkelt inte somna! Låter wack, men det är sanna ord mina vänner;) Sanna ord.

Ah just det! Mååååste ju tipsa er skräckfilmsälskare!! Själv älskar jag att sitta ihopkrupen bredvid J och skrämmas halvt ihjäl av riktigt bra gjorda skräckisar =] Så ta och se The haunting in Connecticut när det börjar mörkna, för ni kommer kissa på er, I promsie!!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0