091117

Tja folks!
Kul att ni gillade receptet på rårakorna, bra och billig studentmat :) På tal om mat.. Har precis tryckt i mej lite All Bran med äpple och fikon-bitar, MUMS!
Var med Jess idag, soft! Gick en liten prommis i kvällsmörkret, hurtigt värre!! Avslutade med en fika på Espresso House, det var vi lite värda.

Hade mitt vita linne idag, det är typ nostalgi att trä på sej det nuförtiden, så gammalt ääär det!! Fast jag älskar mitt vita nostalgi -boxarlinne! Awh! Konstigt att jag ens använder det längre, det har en fläck som inte går bort så därför måste man ha scarf, ett hål längst ner och sliten i "boxar-ryggen", men kärleken är blind, pirater!!
Idag ska jag lägga mej tidigt, ska upp tidigt imorrn och kika på lägenheten, yeh! Får lägga mej i sängen, läsa nya numret av iForm och bara.. bara va! Loveli!



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Låter skönt det med.

Vad blir det för frukt? :D

2009-11-17 @ 20:09:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0