091125

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 2 så att jag kan få åka och ta sprutan. Känns bra. Jobbigt att vänta bara.
Jag mår lite kasst i magen idag, den är i uppror! Jag måste, verkligen måste börja äta både bättre och regelbundet igen. Har blivit slarvigt nu det sista.
Egentligen skulle jag behövt ett matschema, typ så här; frukost kl 9, lunch kl 12, mellanmål, middag kl 4-5 och sedan kanske någon frukt till senare på kvällen?
Eller som jag åt förr?;P På en hel dag var det enda jag åt 2, max 3, smörgåsar!;P Förutom på helgen då, när både alkohol och nattpizza var givet! Haha!
Naaah, skulle dock inte överleva på det idag!;) Jag skulle nog gå under, höhö!

Anyway.. Nu, spruta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0