Onsdääääg!



Tja folks!
Har fortfarande lite ont i halsen, men still going strrong!!;) Sitter med mitt honungsvatten och längtar efter träningen=(
Jag hade skrivit en lång text här på bloggen, men som jag bestämde mej för att inte lägga ut. Tänk om den missuppfattas? Tänk om jag får vartenda ord jag skrivit, emot mej?
Nej, det är inte värt det. Trust me.
Istället ser vi fram emot denna dagen med allt vad det innebär (=

Imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen, (med allt vad det innebär!!) vara där i en timme och lyssna på döprat är inte det roligaste. Helt seriöst så känns det mer som att jag åker på sådana möten dels för att de som jobbar där ska få något att göra och dels för att det ska kännas som om det händer någonting.
Men det enda som händer för mej är att man trampar vidare i ekorrhjulet utan resultat. Och det är sådana saker som får en att tröttas ut helt!
Jaja, jag ska egentligen inte klaga, jag har ju ett av världens bästa jobb trots att jag bara är timvikarie. Man mår så otroligt bra genom att man hjälper personer som verkligen uppskattar och behöver det. Jag vill känna mej behövd, och det är jag på jobbet. Och där finns supersnälla arbetskamrater som man kan prata med, skratta med och bara vara tysta med. Jag hoppas i alla fall att jag i framtiden får jobba på ett ställe med den motivationen, den glöden och den samarbetsviljan som finns där (=

Ehm.. Btw!! Vilka är ni som läser bloggen?! Statistiken flyger iväg, men har ingen aning om vilka ni är huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0