Efteråt

Yes, sprutan är tagen och det var inte så farligt. Visst, det känns väl aldrig okey att ta spruta, men det känndes inte värre än vad jag trodde i alla fall(= Anyway, jag är glad att jag har tagit den nu.
Jag stannade kvar ett tag efteråt, dels för att man skulle vänta tio minuter efter för att se om man fick några reaktioner, men jag stannade för att prata med folk jag inte träffat på jättelänge. Så ah, kul!(=
Jag har lite känn i armen, lite värk om man kan kalla det för det, men inget som lixom gör ont.

Nu gör jag min middag, det får bli pasta med spenat, yummi!! Jag är en riktigt pastaperson, om jag hade fått bestämt så hade det vart olika pastarätter varje dag om det var så, haha! Jag fick en ny klicker av pappa förut också, keampegrräjt! Så nu ska jag bara få lite inspiration till hundträningen;)

Jag kan inte riktigt förstå vart dessa jeans, på bilden, har tagit vägen?Det var ett par av mina favoriter. Nu? GONE! Blir lite ledsen=(


Kommentarer
Postat av: don johan

ja dem jeansen känner man ju igen=P

2009-12-02 @ 08:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0