Frääädagsmys!!♥

Idag är det en seg förmiddag, har ätit mumsigt gott bröd som J köpt och te, så nu är jag laddad inför dagen!(= Vet dock inte vad som står på schemat idag, jag hade hoppats på bio men det blev inte så.
Så jag ska låta min frukost sjunka ner sej i magen, dra på mej träningskläder och försöka mej på att jogga ute idag.
Jag hittade värsta bra receptet igår på chokladtryffel! Jag har bakat det förr, men med ett annat recept så detta ska testas till julbaket!(=

På söndag så ska jag och J fira, för då har vi vart ihop i 9 månader, yeh!♥ SÅ egentligen skulle jag lika gärna kunna föda eller nått på söndag, men IKKE!
Jag har lust att göra någon god mat ihop med J, det var ett tag sedan nu, och kanske dricka lite vin till det eller något, mm!
Jag ska försöka med en pastarätt, det är för det första gott och nyttigt och framförallt romantiskt!! ♥ Så denna helgen ska firas och bara vara fin på alla sätt.

Jag och Wiggolol♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0