Inget flax utan Flux!!

Precis hemkommen ifrån tandläkarn, yeh! Det känns inte alls lika farligt att gå till tandis längre, för bara några år sedan hade jag ångest och en klump i magen vid bara tanken på att ens närma sej en tandläkare, huu! Efter att hela min uppväxt ha haft en och samma tandläkare som för övrigt inte tog hänsyn till att man var liten, rädd och inte tänkte öppna munnen.
Men nu de senare åren har jag fått en riktigt bra tandläkare, hon förklarar vad hon gör, varför hon gör och pratar egentligen ganska myket;)
Anyway, jag hade början på ett hål så ska dit om ett par veckor igen och laga det.
Dessutom berättade hon att munsköljet Listerine är inget att ha. Det är i stort sett färgat vatten, sa hon, nästan inget flour i alls!=S Och jag som brukar skölja med det!!!! ÅÅHH!!!
Så ska köpa munsköljet Flux istället(=


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det roliga är när tandläkaren börjar prata med en när det har redskap i munnen. aaa aaa, ahaaaaa. (typ det enda man kan säga) :) haha

2009-11-22 @ 15:32:26
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0