Lucky me!

Nu ska jag ta brumbrummen in till stan, jag är så jäkla glad över att jag har bil och körkort!! En frihetskänsla som inte går att beskriva för någon inte upplevt det. Jag kan åka vart jag vill, när jag vill och hur jag vill!! ..Så länge bilen funkar, haha!;P
Jag är mamma evigt tacksam över att hon tjatade hål i huvudet på mej för att jag skulle få tummen ur, och fixa detta.
Jag älskar mina och Jerrys natt roadtrips när jag körde rally med hans biimer! Vi åker ut på natten, bara åker och åker, stannar typ bara för att käka på donken eller fika på SevenEleven. MYYS!!!
Eller när allt är helvete och skit, bara att ta bilen, köra iväg och glömma allt för stunden! ..Typ till SevenEleven eller så;)




Kommentarer
Postat av: Jääry

Du glÖÖöömde 7-eleven =o

2009-11-24 @ 18:53:21
URL: http://rockspots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0