Maybe memories.



Ahh får väl tacka Jocke ännu en gång som fick mej att lyssna på The Used igen, och på deras senaste släppta skiva, Artwork (= Det var riktigt länge sedan jag lyssnade på dem och deras musik, säkert över 1 år sedan, varför vet jag inte. Men kände väl att jag ville ha någonting nytt, någonting som befann sej utanför mina ramar just då.
I alla fall så är deras musik en skön kudde att falla tillbaka på när man bara vill vara eller vill blunda och leva sitt låtsasliv fullt ut, vilket jag hade glömt bort mitt i allt, mitt i livet.

För er med Spotify så hittar ni deras nya skiva här. Ni andra får väl ge er iväg till youtube!;)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag är smickrad :)

2009-11-13 @ 11:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0