Morgonstund har inte guld i MUNNEN!!!!

usch, idag gör det ont..=( Såret på armen gör ont. Och ju mer tanken vandrar vidare till läkarens vassa knivar, ju ondare gör det. Det hade blött (blödit?) en hel del inatt så tur att jag bytte omslag igår kväll.
Jag vaknade klockan 1 inatt, och var såå klarvaken som aldrig förr. Jag hade fått Lyckliga Gatan på huvudet, så låg och nynnade på den. Så japp, jag har vart vaken sedan 1 inatt ungefär så lite seg är jag nog.

Saknar min J, svårt att sova utan honom här i Hedekas =( Han var föresten med mej till läkaren igår också, bäst<3 Så nu ska jag snart göra mej iordning inför jobbet, så går denna dagen fort så jag kan åka hem till honom igen! Det är badrehab som står på schemat idag, min favorit! Så ska ta mej ett par alvedon för armen, käka frukost och dra iväg.

Här är foresten låten som jag av någon anledning inte kan få ur skallen, eller sluta nynna på. SUCK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0