Natt

Tja folks!
What to say? Har haft en kanonkväll, mycket♥ trevligt sällskap, bra musik och allt har vart allmänt skitbra!!!(= ..Trots att jag var nykter och chaufför;)
Markus var svinbra, och jag och Camilla satt som två hispiga puckon, allra längst fram för att stötta vår idol! Haha!;P Kul att träffa alla igen, for sure!
Kanske har man lovat lite för mkt ikväll, men sagt är sagt;)

Anyway.. Jag är glad att jag får dela allt detta med älsk♥, helt underbart! Minnen for life!
Kom precis hem till lelle Bokenääääs, babe slocknade mesamm vi la oss, men jag kan inte riktigt somna ännu, är för uppspelt, för glad, det bubblar i mej av lyckorus som jag bara inte vill somna ifrån!
Men ah, blev dock inga bilder ikväll, vill så gärna visa vad jag varit med om, skit också/=  Men bilderna i mitt minne kommer alltid stanna.
Nu ska jag ligga och mysa med älsk lite, han sover men jag kan ändå mysa med hans mage, haha!;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0