Pain(t)?

Helgens huvudvärk har börjat försvinna nu, har en liiten tryckande känsla längst bak i huvudet men det är inget mer med det.
Igår kunde jag inte hålla tårarna inne när vi åkte hem ifrån Vårgårda, det gjorde så ont. Speciellt när stereon stog på max (som lät det som, och volymknappen verkades höjas hela tiden...) och jag satt i baksätet med högtalaren precis bakom mej. Jag fick panik och när vi kom hem sprang jag in och bara begravde mej i sängen. Ville inte höra mer, ville bara stänga av allt, TV´n, alla röster, alla små ljud..
Jag brukar aldrig ha sådan huvudvärk så jag visste inte riktigt hur jag skulle göra.

Jaja, jag ska inte klaga, det har ju lixom gått över nu!!!
Mitt i allt detta, så har jag hittat en bild på min gamla lägenhet och självklart ligger Julle på bordet, haha=P Jag har för mej att det var rosorna som jag fotade efter att ha köpt dom av en indian som knackat på och sålde dom för 20 kr styck, haha!
Ser ni dom rosa krukorna? Jag älskade dom! Jag köpte dom när jag och C var och shoppade i Uddevalla en dag, och jag såg dom och bara skulle ha dom!! =D Awh!

Gardinerna som hänger där passade så jäkla bra inne i det köket! Färgen, längden och känslan var perfekt! De gardinerna tyckte jag om då de hängde där, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0