Snowdrops falling on my head!

Hahah ahh sedan förra inlägget så har det inte hänt så mycket, somnade när jag låg i sängen och myste med Julle och sov i en timme ungefär. Vaknade upp till att det snöade, yeh!
Har städat lite, men inte så mycket.
Har en bok som jag bör börja läsa men vet inte riktigt när. Det är den första boken ur en trilogi av Nora Roberts, har aldrig läst hennes böcker tidigare, så lite spännande är det;)
Boken heter i alla fall Blå Dahlia och jag vet inte riktigt vad den handlar om, så ännu ett skäl till att börja (=

J hjälpte mej när jag tränade igår, tränade axlar och hm.. bröst?? Jaja, det är nyttigt med någon som pushar på mej när jag tränar tror jag, känns bra(= Har i alla fall känn i axlarna idag, som ett minne efter igår. Keampegott!!
Imorrn så ska jag testa på en måltid som jag aldrig testat göra förut faktiskt.
Jag håller på att lära mej flera snabba, lätta och nyttiga måltider med få råvaror eftersom det är det som oftast gäller när man pluggar eller kommer hem från jobbet etc. Denna måltiden är i alla fall en del av min och J´s niomånadershelg♥ Ni får se imorrn vad jag hade tänkt mej!;)

Här är boken i alla fall, hoppas den är bra!(=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0