Back in line

Yeah yeah yeah.. Jag bara inte klarar av att inte blogga haha! Har dock köpt en rosa bok att skriva privata saker i, så inget mer sånt i bloggen i alla fall :)
När jag var på torp igår så gick jag in på InterSport och köpte cykelhandskar, och de var med på spinningpasset igår och de fungerade kanonbra!=D
Igår var för övrigt ett av de bästa passen som jag har gjort, någonsin! Jag kännde mej som Batman, jag skulle kunna cykla hur långt, och hur länge som helst! Så ja, det känndes skitbra! :)

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, ska bara ta det lugnt och se på Greys Anatomy. Till kvällen blir det bodypump igen, vet faktiskt inte hur jag ska klara av att göra utfallen idag med tanke på värken från igår, men det ska inte hindra mej!=P

Btw.. Jag var på HM igår och hittade den coolaste BH'n ever! Dragkedja och allt. Men den satt jättekonstigt trots att jag testade flera storlekar. Först tog jag min storlek, 75B, men den var.. ah jag kunde inte säga riktigt var felet låg. Kupan var konstigt sydd, axelbanden var jättebrett isär.. Synd! Men snygg var den, oohh ja!
Hittar jag en liknande, som är mycket bättre i kvaliteten, så är den MIN! ;)

 Visst är hon S N Y G G!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0