Ett tips :)

Tja folks!
Jag tänkte mest bara tipsa er om en skitbra ansiktsmask! Fick en tub på test för ett tag sen när jag var på Make Up Store, jag tänkte att vad sjutton.. Man kan ju testa! :)
Den innehåller 100% naturliga ingredienser, alltså ingen parfym, animala ingredienser etc. Den innehåller istället bland annat fransk lera (för att dra ut orenheterna i porerna, ta bort överskottstalg och eliminera de döda hudcellerna ) och spirulina (tropiskt sjögräs som är snäll mot cellnybildningen, gör storleken på porerna mindre och gör huden len och fräsh).

Min hud känndes kanonfräsh efteråt, och porer och småplitor var mycket mindre synliga. Jag är hur nöjd som helst över den, och ska köpa den när min testtub tar slut;)

Den kostar ca: 300 kr, beroende på var du köper den, tex här.


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: det kan lätt bli så.

som tur var så försov jag mig inte.

haha varsågod :)

2009-10-15 @ 18:39:00
URL: http://hurtigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0